Pausar skrivandet

Hej alla läsare! Ni kanske märker att jag nästan aldrig lägger in kapitel nu, men det är för att jag inte har tid. Så med det här inlägget ville jag bara säga att jag har tagit en pause från den här fanficen' och kommer tillbaka med nya kapitel när jag har lusten och tiden helt enkelt. Tack för att ni har följt och kommenterat den här så mycket, jag blir verkligen glad av varenda en. ♥

Ni kommer att få veta på ett eller annat sätt när jag börjar bli aktiv här igen. Till exempel på dayviews-gruppen eller twitter (@johannabrodiin) så följ mig där! 
 
/Johanna
Kommentarer
Pia

D':

2012-08-03 @ 17:58:49
felicia♥

men ååååh, det som vart så spännande! :(

Evelina - Vardag, foto & inspiration

Nooooooooooooo

Svar: JAG SKA LÄGGA UPP 12an SUPÉR :D
Johanna Brodin

2012-08-03 @ 22:46:15
URL: http://evesfoto.webblogg.se
jennie :)

snälla börja skriva snart igen,satt & grät på det sista kapitlet nu..sjukt bra! måste få veta fortsättningen! ^^
ha det bäst!

2012-08-06 @ 20:57:07
URL: http://nattstad.se/jenniecarolinee
Gabbi :)

Neej!! Behöver massa kapitel till ju... D: kom igång så snabbt som möjligt :D

2012-08-18 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0